„Kaladėlių miestelio“ vizija
Būti ikimokyklinio ugdymo įstaiga, įskiepijusia savo auklėtiniams sveiko gyvenimo būdo modelį.


„Kaladėlių miestelio“ misija
Auginti fiziškai ir emociškai sveikesnę naująją visuomenės kartą.

  • „Kaladėlių miestelis“ – sportinės pakraipos ikimokyklinio ugdymo įstaiga, kurioje formuojami sveiko gyvenimo būdo įgūdžiai.
  • Esant palankioms oro sąlygoms, didžioji dalis sportinės, mokomosios bei pažintinės veiklos vykdoma lauke.
  • Ugdymo procese naudojami Valdorfo ir Montessori pedagogikos elementai bei vadovaujamasi Lietuvos pradinuku reforma laikoma mokomąja knyga „Katino dienos“.
  • Darželyje naudojamos siūtos knygelės bei kitos rankų darbo ugdymo priemonės yra skalbiamos, todėl vaikai apsaugomi nuo dažno alergijos sukėlėjo – dulkių.
  • Ugdymo procese naudojamas pojūčių ir šviesos stalas, padedantis mažyliams susipažinti su aplinkiniu pasauliu, gerinantis smulkiąją motoriką ir skatinantis kalbos raidą.
  • Įstaigoje dirba kompetentingi, kvalifikuoti, gebantys keistis, aktyviai ieškantys naujovių ir jas įgyvendinantys, pedagogai.
  • Iš „Kaladėlių miestelio“ auklėtiniai išeina visiškai paruošti lankyti 1-ą klasę.
  • Darželyje gyvena žaislinis personažas Kaladžiukas, kuris drauge su vaikais dalyvauja visose kasdienėse veiklose.
  • Vaikams patiekiamas šviežias ir sveikas maistas.
  • Patiems mažiausiems auklėtiniams, kurie dar segi sauskelnes, jos keičiamos ne rečiau kaip kas 2 valandas.

„Kaladėlių miestelio“ tikslas
Ugdyti aktyvų, kūrybingą, sumanų ir besišypsantį pilietį, atsižvelgiant į kiekvieno vaiko individualybę.

Uždaviniai tikslui pasiekti

  • Sudaryti sąlygas fiziškai ir emociškai tobulėti.
  • Siekti, kad darbuotojams ir vaikams patiktų būti „Kaladėlių miestelio“ komandoje.
  • Padėti išsiugdyti gebėjimus, reikalingus žinioms ir patirčiai kaupti, idėjoms kelti bei sumanymams įgyvendinti.
  • Žaidžiant žaidimus, burti komandas, siekiant išmokyti bendradarbiavimo ir kitų vertybių.
  • Išmokyti reikšti savo mintis, nebijoti iššūkių įvertinant savo gebėjimus.
  • Skatinti bendradarbiavimą su tėvais.

Ugdymo procesas organizuojamas remiantis šia literatūra:

  • Žurnalas „Jie to verti“.
  • „Save keičiančios smegenys“ (Norman Doidge)
  • „Indigo vaikai“ (lee Caroll, Jan Tober)
  • „Kaip gyventi su indigo vaikais“ (Doreen Virtue)
  • „Valdorfo vaikų darželis šiandien“ (Marie-Luise Compani ,
    Peter Lang)
  • „Vaikai kilę iš dangaus“ (John Gray)
  • „Katino dienos“ (Saulius Žukas)
  • „Ikimokyklinuko gimnastika“ (Slawomirv Owczarek)
  • „Kūdikių ir vaikų kineziterapija. Mankšta vandenyje“ (Margarita Senkutė, Kęstutis Radžiūnas)
  • „Harmoningas gyvenimas“ (17 garsių Lietuvos sveikatos ir
    grožio specialistų
  • „Fitneso terapija“ (Kate Sheehy)