Pagal paskutinius nurodymus šiomis dienomis galime priimti tik medikų vaikus.

„Kaladėlių miestelio“ vizija
Būti ikimokyklinio ugdymo įstaiga, įskiepijusia savo auklėtiniams sveiko gyvenimo būdo modelį.

„Kaladėlių miestelio“ misija
Auginti fiziškai ir emociškai sveikesnę naująją visuomenės kartą.

  • „Kaladėlių miestelis“ – sportinės pakraipos ikimokyklinio ugdymo įstaiga, kurioje formuojami sveiko gyvenimo būdo įgūdžiai.
  • Esant palankioms oro sąlygoms, didžioji dalis sportinės, mokomosios bei pažintinės veiklos vykdoma lauke.
  • Ugdymo procese naudojami Valdorfo ir Montessori pedagogikos elementai bei vadovaujamasi Lietuvos pradinuku reforma laikoma mokomąja knyga „Katino dienos“.
  • Darželyje naudojamos siūtos knygelės bei kitos rankų darbo ugdymo priemonės yra skalbiamos, todėl vaikai apsaugomi nuo dažno alergijos sukėlėjo – dulkių.
  • Ugdymo procese naudojamas pojūčių ir šviesos stalas, padedantis mažyliams susipažinti su aplinkiniu pasauliu, gerinantis smulkiąją motoriką ir skatinantis kalbos raidą.
  • Įstaigoje dirba kompetentingi, kvalifikuoti, gebantys keistis, aktyviai ieškantys naujovių ir jas įgyvendinantys, pedagogai.
  • Iš „Kaladėlių miestelio“ auklėtiniai išeina visiškai paruošti lankyti 1-ą klasę.
  • Darželyje gyvena žaislinis personažas Kaladžiukas, kuris drauge su vaikais dalyvauja visose kasdienėse veiklose.
  • Vaikams patiekiamas šviežias ir sveikas maistas.
  • Patiems mažiausiems auklėtiniams, kurie dar segi sauskelnes, jos keičiamos ne rečiau kaip kas 2 valandas.

„Kaladėlių miestelio“ tikslas
Ugdyti aktyvų, kūrybingą, sumanų ir besišypsantį pilietį, atsižvelgiant į kiekvieno vaiko individualybę.

Uždaviniai tikslui pasiekti

  • Sudaryti sąlygas fiziškai ir emociškai tobulėti.
  • Siekti, kad darbuotojams ir vaikams patiktų būti „Kaladėlių miestelio“ komandoje.
  • Padėti išsiugdyti gebėjimus, reikalingus žinioms ir patirčiai kaupti, idėjoms kelti bei sumanymams įgyvendinti.
  • Žaidžiant žaidimus, burti komandas, siekiant išmokyti bendradarbiavimo ir kitų vertybių.
  • Išmokyti reikšti savo mintis, nebijoti iššūkių įvertinant savo gebėjimus.
  • Skatinti bendradarbiavimą su tėvais.

Ugdymo procesas organizuojamas remiantis šia literatūra:

  • Žurnalas „Jie to verti“.
  • „Save keičiančios smegenys“ (Norman Doidge)
  • „Indigo vaikai“ (lee Caroll, Jan Tober)
  • „Kaip gyventi su indigo vaikais“ (Doreen Virtue)
  • „Valdorfo vaikų darželis šiandien“ (Marie-Luise Compani ,
    Peter Lang)
  • „Vaikai kilę iš dangaus“ (John Gray)
  • „Katino dienos“ (Saulius Žukas)
  • „Ikimokyklinuko gimnastika“ (Slawomirv Owczarek)
  • „Kūdikių ir vaikų kineziterapija. Mankšta vandenyje“ (Margarita Senkutė, Kęstutis Radžiūnas)
  • „Harmoningas gyvenimas“ (17 garsių Lietuvos sveikatos ir
    grožio specialistų
  • „Fitneso terapija“ (Kate Sheehy)